KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez Lidera Konsorcjum – Instytut Chemii Bioorganicznej PAN Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe

Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Dyrektor Instytutu Chemii Bioorganicznej PAN informuje, że:

I. ADMINISTRATOR DANYCH

Administratorem zebranych danych osobowych jest Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu z siedzibą przy ul. Z. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań, tel. +48 61 852 85 03, e-mail: ibch@ibch.poznan.pl (zwany dalej Instytutem).

II. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres Instytutu: Inspektor Ochrony Danych, Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu z siedzibą przy ul. Z. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań lub wysyłając e-mail na adres: dpo@ichb.poznan.pl

III. CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA

Dane osobowe przetwarzane są w celu:

  1. realizacji i wykonania umowy (podstawa prawna: prawnie uzasadnione interesy realizowane przez każdą ze Stron – art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  2. wypełnienia obowiązków ciążących na administratorze danych osobowych (podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. c RODO),
  3. ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń dla obrony przed nimi (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami),
  4. zapewnienia rozliczalności (podstawa prawna: art. 6 ust.1 lit. f RODO, którym jest wykazanie spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa).

IV. KATEGORIE DANYCH OSOBOWYCH

Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, tytuł, stanowisko.

V. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Dane osobowe będą przetwarzane przez Instytut:

  1. przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celów wynikających z umowy,
  2. w przypadku wniesienia skargi – przez okres 6 lat lub do momentu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub innego tytułu.

VI. ODBIORCY DANYCH

Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom Instytutu, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

VII. PAŃSTWA TRZECIE  LUB ORGANIZACJE MIĘDZYNARODOWE

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

VIII. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ

Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:

  1. dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  2. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

IX. PODANIE DANYCH

Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.

X. ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.

XI. INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI

Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez Partnera 1 – Politechnika Poznańska

Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Politechnika Poznańska informuje, że:

I. ADMINISTRATOR DANYCH

Administratorem zebranych danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: +48 61 665 36 39, (zwany dalej PUT).  

II. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.

III. CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA

Dane osobowe przetwarzane są w celu:

  1. realizacji i wykonania umowy (podstawa prawna: prawnie uzasadnione interesy realizowane przez każdą ze Stron – art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  2. wypełnienia obowiązków ciążących na administratorze danych osobowych (podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. c RODO),
  3. ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń dla obrony przed nimi (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami),
  4. zapewnienia rozliczalności (podstawa prawna: art. 6 ust.1 lit. f RODO, którym jest wykazanie spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa).

IV. KATEGORIE DANYCH OSOBOWYCH

Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.

V. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Dane osobowe będą przetwarzane przez PUT:

  1. przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celów wynikających z umowy,
  2. w przypadku wniesienia skargi – przez okres 6 lat lub do momentu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub innego tytułu.

VI. ODBIORCY DANYCH

Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom PUT, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

VII. PAŃSTWA TRZECIE LUB ORGANIZACJE MIĘDZYNARODOWE

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

VIII. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ

Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:

  1. dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  2. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

IX. PODANIE DANYCH

Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.

X. ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.

XI. INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI

Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez Partnera 2 –Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny

Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie informuje, że:

I. ADMINISTRATOR DANYCH

Administratorem zebranych danych osobowych jest Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie z siedzibą przy al. Piastów 17, 70-310 Szczecin (zwany dalej ZUT).

II. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, którym jest pan Artur Kurek, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: IOD.kurek@zut.edu.pl

III. CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA

Dane osobowe przetwarzane są w celu:

  1. realizacji i wykonania umowy (podstawa prawna: prawnie uzasadnione interesy realizowane przez każdą ze Stron – art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  2. wypełnienia obowiązków ciążących na administratorze danych osobowych (podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. c RODO),
  3. ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń dla obrony przed nimi (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami),
  4. zapewnienia rozliczalności (podstawa prawna: art. 6 ust.1 lit. f RODO, którym jest wykazanie spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa).

IV. KATEGORIE DANYCH OSOBOWYCH

Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.

V. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Dane osobowe będą przetwarzane przez ZUT:

  1. przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celów wynikających z umowy,
  2. w przypadku wniesienia skargi – przez okres 6 lat lub do momentu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub innego tytułu.

VI. ODBIORCY DANYCH

Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom ZUT, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

VII. PAŃSTWA TRZECIE LUB ORGANIZACJE MIĘDZYNARODOWE

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

VIII. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ

Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:

  1. dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  2. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

IX. PODANIE DANYCH

Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.

X. ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.

XI. INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI

Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez Partnera 3 – Uniwersytet Zielonogórski

Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Uniwersytet Zielonogórski informuje, że:

I. ADMINISTRATOR DANYCH

Administratorem zebranych danych osobowych jest Uniwersytet Zielonogórski, 65-417 Zielona Góra, ul. Licealna 9; REGON 977924147; tel. +48 68 328 20 00, e-mail: rektorat@uz.zgora.pl, kancelaria@uz.zgora.pl (zwany dalej UZG).

II. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres Uniwersytetu: Uniwersytet Zielonogórski, 65-417 Zielona Góra, ul. Licealna 9 lub wysyłając e-mail na adres: IOD@adm.uz.zgora.pl.

III. CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA

Dane osobowe przetwarzane są w celu:

  1. realizacji i wykonania umowy (podstawa prawna: prawnie uzasadnione interesy realizowane przez każdą ze Stron – art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  2. wypełnienia obowiązków ciążących na administratorze danych osobowych (podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. c RODO),
  3. ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń dla obrony przed nimi (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami),
  4. zapewnienia rozliczalności (podstawa prawna: art. 6 ust.1 lit. f RODO, którym jest wykazanie spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa).

IV. KATEGORIE DANYCH OSOBOWYCH

Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.

V. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Dane osobowe będą przetwarzane przez UZG:

  1. przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celów wynikających z umowy,
  2. w przypadku wniesienia skargi – przez okres 6 lat lub do momentu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub innego tytułu.

VI. ODBIORCY DANYCH

Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom UZG, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

VII. PAŃSTWA TRZECIE LUB ORGANIZACJE MIĘDZYNARODOWE

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

VIII. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ

Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:

  1. dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  2. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

IX. PODANIE DANYCH

Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.

X. ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.

XI. INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI

Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez Partnera 4 – Fundacja Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza

Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Zarząd Fundacji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu informuje, że:

I. ADMINISTRATOR DANYCH

Administratorem zebranych danych osobowych jest Fundacja Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu z siedzibą przy ul. Rubież 46, 61-612 Poznań, e-mail: iod@ppnt.poznan.pl (zwany dalej Fundacją).  

II. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres Fundacji: Fundacja Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Rubież 46, 61-612 Poznań, z dopiskiem “Dane osobowe” lub e-mail: iod@ppnt.poznan.pl.

III. CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA

Dane osobowe przetwarzane są w celu:

  1. realizacji i wykonania umowy (podstawa prawna: prawnie uzasadnione interesy realizowane przez każdą ze Stron – art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  2. wypełnienia obowiązków ciążących na administratorze danych osobowych (podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. c RODO),
  3. ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń dla obrony przed nimi (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami),
  4. zapewnienia rozliczalności (podstawa prawna: art. 6 ust.1 lit. f RODO, którym jest wykazanie spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa).

IV. KATEGORIE DANYCH OSOBOWYCH

Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.

V. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Dane osobowe będą przetwarzane przez Fundację:

  1. przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celów wynikających z umowy,
  2. w przypadku wniesienia skargi – przez okres 6 lat lub do momentu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub innego tytułu.

VI. ODBIORCY DANYCH

Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom Fundacji, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

VII. PAŃSTWA TRZECIE LUB ORGANIZACJE MIĘDZYNARODOWE

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

VIII. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ

Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:

  1. dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  2. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

IX. PODANIE DANYCH

Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.

X. ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.

XI. INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI

Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez Partnera 5 – Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny

Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny informuje, że:

I. ADMINISTRATOR DANYCH

Administratorem zebranych danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny w Poznaniu przy ul. Ewarysta Estkowskiego 6, 61-755 Poznań, tel. +48 61 850 48 90, email: office@pit.lukasiewicz.gov.pl (zwany dalej PIT).

II. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres PIT: Inspektor Ochrony Danych, Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny, ul. Ewarysta Estkowskiego 6, 61-755 Poznań lub wysyłając e-mail na adres: iod@pit.lukasiewicz.gov.pl

III. CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA

Dane osobowe przetwarzane są w celu:

  1. realizacji i wykonania umowy (podstawa prawna: prawnie uzasadnione interesy realizowane przez każdą ze Stron – art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  2. wypełnienia obowiązków ciążących na administratorze danych osobowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
  3. ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń dla obrony przed nimi (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami),
  4. zapewnienia rozliczalności (podstawa prawna: art. 6 ust.1 lit. f RODO, którym jest wykazanie spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa).

IV. KATEGORIE DANYCH OSOBOWYCH

Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.

V. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Dane osobowe będą przetwarzane przez PIT:

  1. przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celów wynikających z umowy,
  2. w przypadku wniesienia skargi – przez okres 6 lat lub do momentu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub innego tytułu.

VI. ODBIORCY DANYCH

Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom PIT, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

VII. PAŃSTWA TRZECIE LUB ORGANIZACJE MIĘDZYNARODOWE

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

VIII. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ

Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:

  1. dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  2. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

IX. PODANIE DANYCH

Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.

X. ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.

XI. INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI

Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez Partnera 6 – Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Poznaniu

Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych informuje, że:

I. ADMINISTRATOR DANYCH

Administratorem zebranych danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych, z siedzibą przy ul. Sowińskiego 5, 44-100 Gliwice, telefon: +48 32 238 02 00, fax: +48 32 231 69 33 (zwany dalej IMN).

II. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres IMN: Inspektor Ochrony Danych, Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych, ul. Sowińskiego 5, 44-100 Gliwice, lub wysyłając e-mail na adres: iod@imn.gliwice.pl.

III. CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA

Dane osobowe przetwarzane są w celu:

  1. realizacji i wykonania umowy (podstawa prawna: prawnie uzasadnione interesy realizowane przez każdą ze Stron – art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  2. wypełnienia obowiązków ciążących na administratorze danych osobowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
  3. ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń dla obrony przed nimi (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami),
  4. zapewnienia rozliczalności (podstawa prawna: art. 6 ust.1 lit. f RODO, którym jest wykazanie spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa).

IV. KATEGORIE DANYCH OSOBOWYCH

Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.

V. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Dane osobowe będą przetwarzane przez IMN:

  1. przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celów wynikających z umowy,
  2. w przypadku wniesienia skargi – przez okres 6 lat lub do momentu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub innego tytułu.

VI. ODBIORCY DANYCH

Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom IMN, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

VII. PAŃSTWA TRZECIE LUB ORGANIZACJE MIĘDZYNARODOWE

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

VIII. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ

Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:

  1. dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  2. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

IX. PODANIE DANYCH

Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.

X. ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.

XI. INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI

Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez Partnera 7 – Politechnika Gdańska, Centrum Informatycznym Trójmiejskiej Akademickiej Sieci Komputerowej

Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Politechnika Gdańska informuje, że:

I. ADMINISTRATOR DANYCH

Administratorem zebranych danych osobowych jest Politechnika Gdańska, Centrum Informatyczne Trójmiejskiej Akademickiej Sieci Komputerowej z siedzibą w Gdańsku przy ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, tel.  +48 58 347 24 11, email: office@task.gda.pl (zwany dalej CI TASK).

II. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres CI TASK: Inspektor Ochrony Danych, Politechnika Gdańska, Centrum Informatyczne Trójmiejskiej Akademickiej Sieci Komputerowej ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, lub wysyłając email na adres: iod@pg.edu.pl

III. CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA

Dane osobowe przetwarzane są w celu:

  1. realizacji i wykonania umowy (podstawa prawna: prawnie uzasadnione interesy realizowane przez każdą ze Stron – art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  2. wypełnienia obowiązków ciążących na administratorze danych osobowych (podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. c RODO),
  3. ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń dla obrony przed nimi (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami),
  4. zapewnienia rozliczalności (podstawa prawna: art. 6 ust.1 lit. f RODO, którym jest wykazanie spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa).

IV. KATEGORIE DANYCH OSOBOWYCH

Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.

V. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Dane osobowe będą przetwarzane przez CI TASK:

  1. przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celów wynikających z umowy,
  2. w przypadku wniesienia skargi – przez okres 6 lat lub do momentu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub innego tytułu.

VI. ODBIORCY DANYCH

Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom CI TASK, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

VII. PAŃSTWA TRZECIE LUB ORGANIZACJE MIĘDZYNARODOWE

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

VIII. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ

Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:

  1. dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  2. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

IX. PODANIE DANYCH

Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.

X. ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.

XI. INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI

Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez Partnera 8 – Parkiem Naukowo-technologiczny „Technopark Gliwice” Sp. z o.o.

Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Park Naukowo-technologiczny “Technopark Gliwice” informuje, że:

I. ADMINISTRATOR DANYCH

Administratorem zebranych danych osobowych jest Park Naukowo-technologiczny “Technopark Gliwice” Sp. z o.o. w Gliwicach z siedzibą przy ul. Stanisława Konarskiego 18C, 44-100 Gliwice, tel. +48 32 335 85 00, e-mail: info@technopark.gliwice.pl (zwany dalej Technopark).

II. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres Technopark: Park Naukowo-technologiczny “Technopark Gliwice” Sp. z o.o., ul. Stanisława Konarskiego 18C, 44-100 Gliwice lub wysyłając e-mail na adres: info@technopark.gliwice.pl

III. CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA

Dane osobowe przetwarzane są w celu:

  1. realizacji i wykonania umowy (podstawa prawna: prawnie uzasadnione interesy realizowane przez każdą ze Stron – art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  2. wypełnienia obowiązków ciążących na administratorze danych osobowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
  3. ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń dla obrony przed nimi (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami),
  4. zapewnienia rozliczalności (podstawa prawna: art. 6 ust.1 lit. f RODO, którym jest wykazanie spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa).

IV. KATEGORIE DANYCH OSOBOWYCH

Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.

V. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Dane osobowe będą przetwarzane przez Technopark:

  1. przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celów wynikających z umowy,
  2. w przypadku wniesienia skargi – przez okres 6 lat lub do momentu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub innego tytułu.

VI. ODBIORCY DANYCH

Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom Technopark, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

VII. PAŃSTWA TRZECIE LUB ORGANIZACJE MIĘDZYNARODOWE

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

VIII. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ

Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:

  1. dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  2. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

IX. PODANIE DANYCH

Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.

X. ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.

XI. INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI

Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez Partnera 9 – Fundacją „Altum”

Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Prezes Zarządu Fundacji “Altum”, że:

I. ADMINISTRATOR DANYCH

Administratorem zebranych danych osobowych jest Fundacja Altum w Poznaniu z siedzibą przy ul. Chwaliszewo 72/7, 61-104 Poznań, tel. +48 667 59 00 01, email: biuro@fundacja-altum.pl (zwany dalej Altum).

II. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Administrator wyznaczył osobę, z którą można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres Altum: Fundacja Altum, ul. Chwaliszewo 72/7, 61-104 Poznań lub wysyłając e-mail na adres: dpo@fundacja-altum.pl

III. CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA

Dane osobowe przetwarzane są w celu:

  1. realizacji i wykonania umowy (podstawa prawna: prawnie uzasadnione interesy realizowane przez każdą ze Stron – art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  2. wypełnienia obowiązków ciążących na administratorze danych osobowych (podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. c RODO),
  3. ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń dla obrony przed nimi (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami),
  4. zapewnienia rozliczalności (podstawa prawna: art. 6 ust.1 lit. f RODO, którym jest wykazanie spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa).

IV. KATEGORIE DANYCH OSOBOWYCH

Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.

V. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Dane osobowe będą przetwarzane przez Altum:

  1. przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celów wynikających z umowy,
  2. w przypadku wniesienia skargi – przez okres 6 lat lub do momentu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub innego tytułu.

VI. ODBIORCY DANYCH

Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom Altum, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

VII. PAŃSTWA TRZECIE LUB ORGANIZACJE MIĘDZYNARODOWE

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

VIII. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ

Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:

  1. dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  2. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

IX. PODANIE DANYCH

Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.

X. ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.

XI. INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI

Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez Partnera 10 – Atres Intralogistics Sp. z o.o.

Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, członek Zarządu Atres Intralogistics Sp. z o.o. Paweł Pawlewski informuje, że:

I. ADMINISTRATOR DANYCH

Administratorem zebranych danych osobowych jest Atres Intralogistics sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (61-054 Poznań) ul. Ludmiły 60, tel. +48 61 307 07 01, e-mail: biuro@atres.pl (zwany dalej Atres).

II. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres Atres: 61-054 Poznań, ul. Ludmiły 60, lub wysyłając e-mail na adres: biuro@atres.pl

III. CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA

Dane osobowe przetwarzane są w celu:

  1. realizacji i wykonania umowy (podstawa prawna: prawnie uzasadnione interesy realizowane przez każdą ze Stron – art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  2. wypełnienia obowiązków ciążących na administratorze danych osobowych (podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. c RODO),
  3. ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń dla obrony przed nimi (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami),
  4. zapewnienia rozliczalności (podstawa prawna: art. 6 ust.1 lit. f RODO, którym jest wykazanie spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa).

IV. KATEGORIE DANYCH OSOBOWYCH

Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.

V. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Dane osobowe będą przetwarzane przez Atres:

  1. przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celów wynikających z umowy,
  2. w przypadku wniesienia skargi – przez okres 6 lat lub do momentu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub innego tytułu.

VI. ODBIORCY DANYCH

Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom Atres, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

VII. PAŃSTWA TRZECIE LUB ORGANIZACJE MIĘDZYNARODOWE

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

VIII. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ

Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:

  1. dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  2. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

IX. PODANIE DANYCH

Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.

X. ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.

XI. INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI

Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez Partnera 11 – Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej, Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii

Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej we Wrześni Pan Tomasz Mackiewicz informuje, że:

I. ADMINISTRATOR DANYCH

Administratorem zebranych danych osobowych jest Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 1, 62-300 Września, tel.  +48 512 323 517, e-mail: sekretariat.pcez@wrzesnia.powiat.pl (zwany dalej PCEZ/CBIRNT).

II. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres Instytutu: Magdalena Bogaczyk, Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 1, 62-300 Września lub wysyłając e-mail na adres: sekretariat.pcez@wrzesnia.powiat.pl

III. CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA

Dane osobowe przetwarzane są w celu:

  1. realizacji i wykonania umowy (podstawa prawna: prawnie uzasadnione interesy realizowane przez każdą ze Stron – art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  2. wypełnienia obowiązków ciążących na administratorze danych osobowych (podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. c RODO),
  3. ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń dla obrony przed nimi (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami),
  4. zapewnienia rozliczalności (podstawa prawna: art. 6 ust.1 lit. f RODO, którym jest wykazanie spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa).

IV. KATEGORIE DANYCH OSOBOWYCH

Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.

V. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Dane osobowe będą przetwarzane przez PCEZ/CBIRNT:

  1. przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celów wynikających z umowy,
  2. w przypadku wniesienia skargi – przez okres 6 lat lub do momentu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub innego tytułu.

VI. ODBIORCY DANYCH

Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom PCEZ/CBIRNT, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

VII. PAŃSTWA TRZECIE LUB ORGANIZACJE MIĘDZYNARODOWE

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

VIII. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ

Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:

  1. dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  2. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

IX. PODANIE DANYCH

Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.

X. ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.

XI. INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI

Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez Partnera 12 – ProCobot Sp. z o.o. Sp. K.

Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, ProCobot informuje, że: 

I. ADMINISTRATOR DANYCH

Administratorem zebranych danych osobowych jest  ProCobot Sp. z o.o. Sp. K. z siedzibą przy ul. Kwiatkowskiego 4, 52-407 Wrocław, e-mail: office@procobot.com (zwany dalej ProCobot).  

II. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres ProCobot: Inspektor Ochrony Danych, ProCobot Sp. z o.o. Sp. K., ul. Kwiatkowskiego 4, 52-407 Wrocław lub wysyłając e-mail na adres: office@procobot.com

III. CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA 

Dane osobowe przetwarzane są w celu: 

  1. realizacji i wykonania umowy (podstawa prawna: prawnie uzasadnione interesy realizowane przez każdą ze Stron – art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  2. wypełnienia obowiązków ciążących na administratorze danych osobowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
  3. ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń dla obrony przed nimi (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami),
  4. zapewnienia rozliczalności (podstawa prawna: art. 6 ust.1 lit. f RODO, którym jest wykazanie spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa).

IV. KATEGORIE DANYCH OSOBOWYCH

Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu. 

V. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Dane osobowe będą przetwarzane przez ProCobot: 

  1. przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celów wynikających z umowy,
  2. w przypadku wniesienia skargi – przez okres 6 lat lub do momentu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub innego tytułu.

VI. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Dane osobowe będą przetwarzane przez ProCobot: 

  1. przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celów wynikających z umowy,
  2. w przypadku wniesienia skargi – przez okres 6 lat lub do momentu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub innego tytułu.

VII. PAŃSTWA TRZECIE LUB ORGANIZACJE MIĘDZYNARODOWE 

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 

VIII. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ 

Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo: 

  1. dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  2. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

IX. PODANIE DANYCH

Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy. 

X. ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę. 

XI. INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI

Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez Partnera 13 – Invenco Sp. z o.o.

Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Prezes Invenco Sp. z o.o. informuje, że:

I. ADMINISTRATOR DANYCH

Administratorem zebranych danych osobowych jest Invenco Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Bernardyńska 21/69 02-904 Warszawa, tel.  +48 22 299 07 47, e-mail: kontakt@invenco.pl (zwany dalej Invenco).

II. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres Invenco: Invenco Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Bernardyńska 21/69 02-904 Warszawa lub wysyłając e-mail na adres: kontakt@invenco.pl

III. CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA

Dane osobowe przetwarzane są w celu:

  1. realizacji i wykonania umowy (podstawa prawna: prawnie uzasadnione interesy realizowane przez każdą ze Stron – art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  2. wypełnienia obowiązków ciążących na administratorze danych osobowych (podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. c RODO),
  3. ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń dla obrony przed nimi (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami),
  4. zapewnienia rozliczalności (podstawa prawna: art. 6 ust.1 lit. f RODO, którym jest wykazanie spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa).

IV. KATEGORIE DANYCH OSOBOWYCH

Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.

V. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Dane osobowe będą przetwarzane przez Invenco:

  1. przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celów wynikających z umowy,
  2. w przypadku wniesienia skargi – przez okres 6 lat lub do momentu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub innego tytułu.

VI. ODBIORCY DANYCH

Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom Invenco, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

VII. PAŃSTWA TRZECIE LUB ORGANIZACJE MIĘDZYNARODOWE

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

VIII. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ

Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:

  1. dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  2. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

IX. PODANIE DANYCH

Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.

X. ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.

XI. INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI

Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez Partnera 14 – Concordia Design Sp. z o.o., Lab150

Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Prezes Zarządu Concordia Design informuje, że:

I. ADMINISTRATOR DANYCH

Administratorem zebranych danych osobowych jest Concordia Design Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Zwierzynieckiej 3, 60-813 Poznań, tel. +48 61 667 44 00, e-mail: info@concordiadesign.pl (zwany dalej Concordia).

II. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres: Tomasz Surdyk, Inspektor Ochrony Danych, Concordia Design Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Zwierzynieckiej 3, 60-813 Poznań lub wysyłając e-mail na adres: iod@concordiadesign.pl

III. CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA

Dane osobowe przetwarzane są w celu:

  1. realizacji i wykonania umowy (podstawa prawna: prawnie uzasadnione interesy realizowane przez każdą ze Stron – art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  2. wypełnienia obowiązków ciążących na administratorze danych osobowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
  3. ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń dla obrony przed nimi (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami),
  4. zapewnienia rozliczalności (podstawa prawna: art. 6 ust.1 lit. f RODO, którym jest wykazanie spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa).

IV. KATEGORIE DANYCH OSOBOWYCH

Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.

V. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Dane osobowe będą przetwarzane przez Concordia:

  1. przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celów wynikających z umowy,
  2. w przypadku wniesienia skargi – przez okres 6 lat lub do momentu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub innego tytułu.

VI. ODBIORCY DANYCH

Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom Concordia, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

VII. PAŃSTWA TRZECIE LUB ORGANIZACJE MIĘDZYNARODOWE

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

VIII. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ

Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:

  1. dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  2. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

IX. PODANIE DANYCH

Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.

X. ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.

XI. INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI

Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez Partnera 15 – Apollogic Sp. z o.o.

Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Apollogic Sp. z o.o. informuje, że:

I. ADMINISTRATOR DANYCH

Administratorem zebranych danych osobowych jest Apollogic Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Rubież 46, 61-612 Poznań, tel. +48 61 631 10 77, e-mail: hello@apollogic.com (zwany dalej Apollogic).

II. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres Apollogic: Inspektor Ochrony Danych, Apollogic Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Rubież 46, 61-612 Poznań lub wysyłając e-mail na adres: iod@apollogic.com

III. CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA

Dane osobowe przetwarzane są w celu:

  1. realizacji i wykonania umowy (podstawa prawna: prawnie uzasadnione interesy realizowane przez każdą ze Stron – art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  2. wypełnienia obowiązków ciążących na administratorze danych osobowych (podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. c RODO),
  3. ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń dla obrony przed nimi (podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO, którym jest dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami),
  4. zapewnienia rozliczalności (podstawa prawna: art. 6 ust.1 lit. f RODO, którym jest wykazanie spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa).

IV. KATEGORIE DANYCH OSOBOWYCH

Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.

V. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Dane osobowe będą przetwarzane przez Apollogic:

  1. przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celów wynikających z umowy,
  2. w przypadku wniesienia skargi – przez okres 6 lat lub do momentu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z umowy lub innego tytułu.

VI. ODBIORCY DANYCH

Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom Apollogic, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

VII. PAŃSTWA TRZECIE LUB ORGANIZACJE MIĘDZYNARODOWE

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

VIII. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ

Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:

  1. dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  2. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

IX. PODANIE DANYCH

Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.

X. ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.

XI. INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI

Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.

DOKUMENT DO POBRANIA:

en_GB