Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Dyrektor Instytutu Chemii Bioorganicznej PAN informuje, że:
Administratorem zebranych danych osobowych jest Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu z siedzibą przy ul. Z. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań, tel. +48 61 852 85 03, e-mail: ibch@ibch.poznan.pl (zwany dalej Instytutem).
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres Instytutu: Inspektor Ochrony Danych, Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu z siedzibą przy ul. Z. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań lub wysyłając e-mail na adres: dpo@ichb.poznan.pl
Dane osobowe przetwarzane są w celu:
Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, tytuł, stanowisko.
Dane osobowe będą przetwarzane przez Instytut:
Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom Instytutu, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.
Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.
Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.
Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Politechnika Poznańska informuje, że:
Administratorem zebranych danych osobowych jest Politechnika Poznańska z siedzibą Pl. Marii Skłodowskiej-Curie 5, e-mail: biuro.rektora@put.poznan.pl, telefon: +48 61 665 36 39, (zwany dalej PUT).
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Pana Piotra Otomańskiego, który nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych na Politechnice Poznańskiej. Z IOD można kontaktować się mailowo, wysyłając wiadomość na adres: iod@put.poznan.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu:
Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.
Dane osobowe będą przetwarzane przez PUT:
Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom PUT, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.
Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.
Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.
Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie informuje, że:
Administratorem zebranych danych osobowych jest Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie z siedzibą przy al. Piastów 17, 70-310 Szczecin (zwany dalej ZUT).
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, którym jest pan Artur Kurek, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: IOD.kurek@zut.edu.pl
Dane osobowe przetwarzane są w celu:
Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.
Dane osobowe będą przetwarzane przez ZUT:
Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom ZUT, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.
Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.
Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.
Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Uniwersytet Zielonogórski informuje, że:
Administratorem zebranych danych osobowych jest Uniwersytet Zielonogórski, 65-417 Zielona Góra, ul. Licealna 9; REGON 977924147; tel. +48 68 328 20 00, e-mail: rektorat@uz.zgora.pl, kancelaria@uz.zgora.pl (zwany dalej UZG).
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres Uniwersytetu: Uniwersytet Zielonogórski, 65-417 Zielona Góra, ul. Licealna 9 lub wysyłając e-mail na adres: IOD@adm.uz.zgora.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu:
Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.
Dane osobowe będą przetwarzane przez UZG:
Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom UZG, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.
Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.
Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.
Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Zarząd Fundacji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu informuje, że:
Administratorem zebranych danych osobowych jest Fundacja Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu z siedzibą przy ul. Rubież 46, 61-612 Poznań, e-mail: iod@ppnt.poznan.pl (zwany dalej Fundacją).
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres Fundacji: Fundacja Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Rubież 46, 61-612 Poznań, z dopiskiem “Dane osobowe” lub e-mail: iod@ppnt.poznan.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu:
Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.
Dane osobowe będą przetwarzane przez Fundację:
Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom Fundacji, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.
Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.
Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.
Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny informuje, że:
Administratorem zebranych danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny w Poznaniu przy ul. Ewarysta Estkowskiego 6, 61-755 Poznań, tel. +48 61 850 48 90, email: office@pit.lukasiewicz.gov.pl (zwany dalej PIT).
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres PIT: Inspektor Ochrony Danych, Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny, ul. Ewarysta Estkowskiego 6, 61-755 Poznań lub wysyłając e-mail na adres: iod@pit.lukasiewicz.gov.pl
Dane osobowe przetwarzane są w celu:
Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.
Dane osobowe będą przetwarzane przez PIT:
Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom PIT, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.
Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.
Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.
Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych informuje, że:
Administratorem zebranych danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych, z siedzibą przy ul. Sowińskiego 5, 44-100 Gliwice, telefon: +48 32 238 02 00, fax: +48 32 231 69 33 (zwany dalej IMN).
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres IMN: Inspektor Ochrony Danych, Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych, ul. Sowińskiego 5, 44-100 Gliwice, lub wysyłając e-mail na adres: iod@imn.gliwice.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu:
Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.
Dane osobowe będą przetwarzane przez IMN:
Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom IMN, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.
Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.
Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.
Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Politechnika Gdańska informuje, że:
Administratorem zebranych danych osobowych jest Politechnika Gdańska, Centrum Informatyczne Trójmiejskiej Akademickiej Sieci Komputerowej z siedzibą w Gdańsku przy ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, tel. +48 58 347 24 11, email: office@task.gda.pl (zwany dalej CI TASK).
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres CI TASK: Inspektor Ochrony Danych, Politechnika Gdańska, Centrum Informatyczne Trójmiejskiej Akademickiej Sieci Komputerowej ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, lub wysyłając email na adres: iod@pg.edu.pl
Dane osobowe przetwarzane są w celu:
Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.
Dane osobowe będą przetwarzane przez CI TASK:
Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom CI TASK, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.
Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.
Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.
Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Park Naukowo-technologiczny “Technopark Gliwice” informuje, że:
Administratorem zebranych danych osobowych jest Park Naukowo-technologiczny “Technopark Gliwice” Sp. z o.o. w Gliwicach z siedzibą przy ul. Stanisława Konarskiego 18C, 44-100 Gliwice, tel. +48 32 335 85 00, e-mail: info@technopark.gliwice.pl (zwany dalej Technopark).
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres Technopark: Park Naukowo-technologiczny “Technopark Gliwice” Sp. z o.o., ul. Stanisława Konarskiego 18C, 44-100 Gliwice lub wysyłając e-mail na adres: info@technopark.gliwice.pl
Dane osobowe przetwarzane są w celu:
Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.
Dane osobowe będą przetwarzane przez Technopark:
Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom Technopark, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.
Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.
Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.
Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Prezes Zarządu Fundacji “Altum”, że:
Administratorem zebranych danych osobowych jest Fundacja Altum w Poznaniu z siedzibą przy ul. Chwaliszewo 72/7, 61-104 Poznań, tel. +48 667 59 00 01, email: biuro@fundacja-altum.pl (zwany dalej Altum).
Administrator wyznaczył osobę, z którą można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres Altum: Fundacja Altum, ul. Chwaliszewo 72/7, 61-104 Poznań lub wysyłając e-mail na adres: dpo@fundacja-altum.pl
Dane osobowe przetwarzane są w celu:
Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.
Dane osobowe będą przetwarzane przez Altum:
Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom Altum, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.
Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.
Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.
Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, członek Zarządu Atres Intralogistics Sp. z o.o. Paweł Pawlewski informuje, że:
Administratorem zebranych danych osobowych jest Atres Intralogistics sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (61-054 Poznań) ul. Ludmiły 60, tel. +48 61 307 07 01, e-mail: biuro@atres.pl (zwany dalej Atres).
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres Atres: 61-054 Poznań, ul. Ludmiły 60, lub wysyłając e-mail na adres: biuro@atres.pl
Dane osobowe przetwarzane są w celu:
Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.
Dane osobowe będą przetwarzane przez Atres:
Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom Atres, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.
Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.
Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.
Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej we Wrześni Pan Tomasz Mackiewicz informuje, że:
Administratorem zebranych danych osobowych jest Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 1, 62-300 Września, tel. +48 512 323 517, e-mail: sekretariat.pcez@wrzesnia.powiat.pl (zwany dalej PCEZ/CBIRNT).
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres Instytutu: Magdalena Bogaczyk, Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 1, 62-300 Września lub wysyłając e-mail na adres: sekretariat.pcez@wrzesnia.powiat.pl
Dane osobowe przetwarzane są w celu:
Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.
Dane osobowe będą przetwarzane przez PCEZ/CBIRNT:
Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom PCEZ/CBIRNT, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.
Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.
Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.
Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, ProCobot informuje, że:
Administratorem zebranych danych osobowych jest ProCobot Sp. z o.o. Sp. K. z siedzibą przy ul. Kwiatkowskiego 4, 52-407 Wrocław, e-mail: office@procobot.com (zwany dalej ProCobot).
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres ProCobot: Inspektor Ochrony Danych, ProCobot Sp. z o.o. Sp. K., ul. Kwiatkowskiego 4, 52-407 Wrocław lub wysyłając e-mail na adres: office@procobot.com
Dane osobowe przetwarzane są w celu:
Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.
Dane osobowe będą przetwarzane przez ProCobot:
Dane osobowe będą przetwarzane przez ProCobot:
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.
Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.
Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.
Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Prezes Invenco Sp. z o.o. informuje, że:
Administratorem zebranych danych osobowych jest Invenco Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Bernardyńska 21/69 02-904 Warszawa, tel. +48 22 299 07 47, e-mail: kontakt@invenco.pl (zwany dalej Invenco).
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres Invenco: Invenco Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Bernardyńska 21/69 02-904 Warszawa lub wysyłając e-mail na adres: kontakt@invenco.pl
Dane osobowe przetwarzane są w celu:
Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.
Dane osobowe będą przetwarzane przez Invenco:
Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom Invenco, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.
Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.
Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.
Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Prezes Zarządu Concordia Design informuje, że:
Administratorem zebranych danych osobowych jest Concordia Design Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Zwierzynieckiej 3, 60-813 Poznań, tel. +48 61 667 44 00, e-mail: info@concordiadesign.pl (zwany dalej Concordia).
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres: Tomasz Surdyk, Inspektor Ochrony Danych, Concordia Design Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Zwierzynieckiej 3, 60-813 Poznań lub wysyłając e-mail na adres: iod@concordiadesign.pl
Dane osobowe przetwarzane są w celu:
Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.
Dane osobowe będą przetwarzane przez Concordia:
Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom Concordia, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.
Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.
Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.
Zgodnie z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, Apollogic Sp. z o.o. informuje, że:
Administratorem zebranych danych osobowych jest Apollogic Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Rubież 46, 61-612 Poznań, tel. +48 61 631 10 77, e-mail: hello@apollogic.com (zwany dalej Apollogic).
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres Apollogic: Inspektor Ochrony Danych, Apollogic Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Rubież 46, 61-612 Poznań lub wysyłając e-mail na adres: iod@apollogic.com
Dane osobowe przetwarzane są w celu:
Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu.
Dane osobowe będą przetwarzane przez Apollogic:
Dane osobowe mogą zostać ujawnione upoważnionym pracownikom Apollogic, podmiotom za pomocą, których administrator realizuje cele na podstawie zawartej umowy, a także mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Zgodnie z RODO, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
Podanie danych jest dobrowolne, stanowi wymóg zawarcia i realizacji Umowy.
Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, z którym Administrator podpisał umowę.
Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o których mowa w art. 4 pkt.4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.
Poznan Supercomputing and Networking Center
ul. Jana Pawła II 10
61-139 Poznań